خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

کرم پودر دائمی چیست و چه عوارضی دارد؟

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۰۴ ق.ظ


کرم پودر دائمی چیست؟ استفاده از کرم پودر بدون استفاده از مواد آرایشی، پوست شما را صاف، یکدست و بی عیب می کند. هر روز ممکن است مجبور شوید زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورت خود کنید. اما با کرم پودر دائمی یا مزویت پوست شما همیشه زیبا و بی نقص خواهد بود.

اگر سوالی در مورد کرم صورت دائمی چیست، مزایا و معایب آن چیست و چه کاری می تواند برای افراد داشته باشد، در ادامه این مقاله با پارت نیوز همراه باشید.

کرم پودر ایستاده چیست؟

تزریق یک کرم پودر دائمی به پوست، همچنین به عنوان BB Glow یا Mesowhite شناخته می شود. به عنوان راهی برای زیبایی، شفافیت و صاف کردن پوست برای همیشه در نظر گرفته می شود. این روش اولین بار در سال 2013 در لهستان کشف شد و بعدها مورد استقبال مردم رومانی، استرالیا و ... قرار گرفت.

در سال 2014، پودر دائمی انقلابی بزرگ در صنعت آرایش و زیبایی ایجاد کرد. تزریق دائمی کرم پودر از تکنیک میکرونیدل استفاده می کند و رنگدانه ها و رنگدانه ها با کمک سوزن های نانو به پوست تزریق می شوند.

کرم پودر دائمی چیست؟

بگذار که؛ این تزریق در لایه پوست و معمولاً بدون خونریزی انجام می شود. می خواهید بدانید کرم پودر دائمی چقدر ماندگاری دارد؟ باید بگوییم که ماندگاری کرم پودر دائمی حدود 6 تا 8 ماه است و پس از تزریق پوست شما 2 تا 3 درجه روشن تر می شود. این روش علاوه بر صورت در سایر قسمت های بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.

فواید کرم پودر دائمی چیست؟

فواید کرم پودر دائمی چیست؟

همانطور که می دانید استفاده از کرم پودر  در مد و زیبایی  تاثیر بسزایی دارد و منافذ پوست را می بندد اما روغن پودر دائمی یا مزو وایت منافذ پوست را باز کرده و به آن اجازه تنفس می دهد. علاوه بر این، این روش هیچ درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیازی به استراحت نخواهید داشت.

از مزایای کرم پودر دائمی می توان به رفع تیرگی، رفع کک و مک، جوانسازی و روشن شدن پوست اشاره کرد. این روش برای اصلاح رنگ پوست بیماران سرطانی و افرادی که آسیب های پوستی مانند زخم و سوختگی دارند نیز مناسب است.

سایر فواید کرم پودرهای دائمی عبارتند از:

زیبایی بدون آرایش

مناسب برای ورزشکاران

کاهش میزان ملانین در پوست

چین و چروک ها را از بین می برد و به بهبود آنها کمک می کند.

خنثی سازی رادیکال های آزاد

کرم پودر دائمی چه عوارضی دارد؟

کرم پودر دائمی چه عوارضی دارد؟

اکنون که می دانید کرم پودر مقاوم در برابر پوست چیست و چه فوایدی دارد، باید به شما بگوییم که این روش معایبی نیز دارد که می تواند مشکلات جدی برای پوست شما ایجاد کند. در زیر برخی از این چالش ها را برای شما توضیح داده ایم.

کرم پودر دائمی حاوی آهن، روی، سرب، جیوه و ... می باشد که برای پوست بسیار مضر به حساب می آیند. غلظت بالای این عناصر سنگین در لوازم آرایشی برای پوست سمی و خطرناک است.

هر یک از این ترکیبات حساسیت زا هستند و می توانند باعث واکنش آلرژیک شوند. همچنین با توجه به اینکه Mesowhite در سطح وسیعی از پوست استفاده می شود، در صورت وجود مشکلاتی مانند آلرژی، پوست کل صورت را تحت تاثیر قرار می دهد و درمان را گران و دشوار می کند.

یکی از خطرناک ترین عوارض کرم پودر دائمی این است که بدن با رنگ ها به عنوان یک جسم خارجی برخورد می کند و به آنها واکنش نشان می دهد. در این صورت خونریزی، درد و تاول های بزرگ و قابل مشاهده خواهید دید که عواقب جبران ناپذیری دارند. در ضمن اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود منجر به تغییر رنگ پوست می شود.

این عارضه معمولاً 2 هفته پس از تزریق رخ می دهد و اگر در این مرحله به سرعت به متخصص مراجعه نکنید تا آن را برطرف کند، می تواند به یک مشکل جدی برای شما تبدیل شود. البته باید بدانید که گاهی اوقات عوارض دائمی کرم پودر به مرور زمان و به مدت طولانی ظاهر می شود.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۴
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی