خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

یو پی اس چیست؟

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ


یو پی اس به عنوان یک کلمه کوتاه در انگلیسی

منبعی تمام نشدنی

ترجمه فارسی آن پاور اضطراری یا برق اضطراری است و به صورت یو پی اس نوشته شده و در مکالمات و مکاتبات روزمره کاربرد دارد.

در واقع دستگاه های یو پی اس زیرمجموعه ای از دسته بزرگتری به نام دستگاه های برق اضطراری هستند که شامل انواع یو پی اس، انواع دیزل ژنراتور، الکتروموتور، مولد گاز و ... می باشد که این دستگاه ها وظیفه تامین برق را بر عهده دارند. مسئول قطعی شبکه

هنگام خرید یک یو پی اس، هدف شما در واقع محافظت از یک دستگاه الکتریکی دیگر است که باید در هر شرایطی کار کند، حتی اگر برق قطع شود و در واقع اگر این دستگاه خراب یا خراب شود، کسب و کار یا سازمان شما را مختل می کند. به یک یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه نیاز دارید.

در این مقاله یو پی اس چیست؟ برای کمک به درک کامل ساختار و عملکرد این سیستم های برق اضطراری، شما را با انواع مختلف دستگاه های یو پی اس آشنا می کنیم و شما را در انتخاب بهترین فناوری یو پی اس برای مصرف کننده یا کسب و کارتان راهنمایی می کنیم. از بین طیف گسترده ای از مدل ها و برندهای یو پی اس ایرانی و خارجی بهترین گزینه را از نظر کارایی، کیفیت و قیمت انتخاب کنید. برای خرید یوپی اس با شرکت بهراد تماس بگیرید.

سه دسته اصلی UPS- from وجود دارد

سه نوع رایج یو پی اس با نام های UPS Online، UPS Line Interactive و UPS Offline شناخته می شوند که سه راه حل مختلف برای مصرف کنندگان در شرایط مختلف هستند. آنها بسته به عملکردشان قیمت های متفاوتی دارند، گران ترین یو پی اس آنلاین و ارزان ترین یو پی اس آفلاین.

UP آنلاین است

یک یو پی اس آنلاین از یک روش تبدیل مضاعف برای کار استفاده می کند که عبارت است از تبدیل برق ورودی AC به برق DC با استفاده از یکسو کننده و سپس به برق DC با استفاده از یک اینورتر. به برق AC تبدیل می شود و همچنین از خروجی برق DC استفاده می کند. یکسو کننده برای شارژ باتری.

در مواردی که مصرف‌کنندگان برق را از برق شهری دریافت می‌کنند، هدف اولیه یک UPS آنلاین ارائه یک منبع تغذیه تمیز، پایدار و تنظیم‌شده است که اجازه می‌دهد تغییرات فرکانس و ولتاژ در محدوده‌های مجاز باشد. اگر منبع تغذیه یا برق شهری نامنظم باشد، یو پی اس آنلاین از تجهیزات شما در برابر افزایش و کاهش ناگهانی جریان، نویز و نوسانات مختلف محافظت می کند.

UPS Line Interactive

یو پی اس های لاین اینتراکتیو عملکردی مشابه یو پی اس های آفلاین دارند با این تفاوت که در حالت عادی برق خروجی دستگاه از تثبیت کننده و فیلتر عبور می کند و در صورت عدم تثبیت PS های آفلاین، ولتاژ تقریباً پایداری در خروجی مصرف کنندگان می دهد. ولتاژ در هنگام استفاده از برق و در صورت نوسانات برق شهر و افت ولتاژ به مصرف کنندگان منتقل می شود.

در فعل و انفعال خط یو پی اس، در صورت قطع برق، منبع تغذیه خروجی توسط باتری یو پی اس تامین می شود، در این حالت با باتری، برق تولیدی از DC به AC است، بنابراین ولتاژی وجود ندارد. لرزش و بی دلیل. Pass through هیچ تثبیت کننده یا فیلتری ندارد.

⚠️ در یو پی اس های لاین اینتراکتیو، وقتی برق قطع می شود، سوئیچ انتقال کار می کند و جریان از باتری به خروجی یو پی اس می رسد. از آنجایی که اینورتر همیشه روشن و در حلقه است، زمان بندی برق و فیلتر نوسانات را نیز انجام می دهد. خراب می شود، عملکرد سریع تری نسبت به یو پی اس آفلاین دارد.

UP این آفلاین

یو پی اس آفلاین دستگاهی ساده و ارزان است که از باتری های داخلی خود برای جلوگیری از خاموش شدن مصرف کنندگان در هنگام قطع برق استفاده می کند.

در شرایط عادی، یک یو پی اس آفلاین به طور مستقیم به شبکه برق شهر متصل می شود و از این برق ورودی برای تامین DC برای شارژ باتری ها استفاده می کند. یک یو پی اس آفلاین دارای یک یا دو باتری 12 ولتی داخلی است. باتری داخلی UPS به این معنی است که باتری در داخل محفظه UPS قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی