خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.

10 دلیل مهم برای گرم نشدن آب پکیج

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹ ق.ظ


پکیج یک موتور کوچک در ساختمان است که چندین سال است به دلیل عملکرد عالی جایگزین بخاری های قدیمی شده است. تفاوت اصلی پکیج با آبگرمکن در این است که پکیج می تواند با استفاده از لوله های رادیاتور داخل ساختمان را گرم کند.

 

 

با پیشرفت تکنولوژی، پکیج های جدید به نمایشگرهای LCD کوچک مجهز می شوند تا با نمایش کد خطا، دامنه مشکل را به کاربر اطلاع دهند و سرعت تعمیر پکیج را افزایش دهند. بنابراین، اگر آب لوله کشی ساختمان شما سرد است و خطای دستگاه گزارش می دهد که آب مصرفی سرد است، علت اصلی این مشکل را پیدا کنید. برای تعمیر پکیج تهران با تهران سرویس کاران همراه باشید.

1_ خرابی کلید NTC

یکی از مهم ترین دلایل گرم نشدن آب پکیج، خرابی کلید تغییر دمای آب است که کارشناسان آن را NTC می نامند. وظیفه این قسمت تشخیص دمای آب و اطلاع رسانی به برد در مورد مقدار آن است تا بسته بندی در صورت نیاز روشن یا خاموش شود.

خرابی سوئیچ NTC باعث می شود اطلاعات نادرست در مورد دمای واقعی آب به برد برسد و آب مصرفی سرد بماند. از آنجایی که تعمیر و تعویض کلید NTC نیاز به دانش تخصصی دارد، توصیه می شود با نمایندگی بسته خود تماس بگیرید و با تعمیرکار بسته تماس بگیرید.

2- شکست مفصل

برد قسمت مهمی از بسته بندی است که نقش مغز دستگاه را ایفا می کند. وظیفه اصلی برد باز یا بسته شدن تمام قطعات به وسیله جریان الکتریکی و اطمینان از عملکرد بی عیب مجموعه است. عدم وجود این قطعه باعث می شود که برد دستورالعمل به سوخت مشخص شده ارسال نکند و آب گرم تولید نشود. توصیه می شود برای تعویض یا تعمیر این قطعه با نمایندگی مجاز پکیج خود تماس بگیرید.

3- وجود رسوب در مبدل ثانویه

یکی دیگر از دلایل گرم نشدن آب پک رسوب در قسمت های مختلف پک به خصوص در مبدل ثانویه است. این مبدل وظیفه تامین آب گرم و گرم نگه داشتن لوله های داغ رادیاتور را بر عهده دارد وقتی شیر آب گرم باز می شود، مبدل ثانویه آب سرد مصرفی را در کنار آب گرم تامین شده توسط مبدل اولیه نگه می دارد تا آب به درجه حرارت برسد. مورد نیاز کاربر

وجود رسوبات در این قسمت باعث ایجاد صدای زیادی در محفظه شده و از ورود آب سرد به مبدل جلوگیری می کند. این مشکل بسیار جدی است و نباید آن را نادیده گرفت. زیرا آب بسته گرم نمی شود و دستگاه تحت فشار بیش از حد قرار می گیرد. خوشبختانه راه حل این مشکل چندان سخت و پیچیده نیست و با جرم زدایی حل می شود. از آنجایی که برای حذف رسوب از روی بسته بندی به مواد خاصی نیاز است، توصیه می شود از متخصصان کمک بگیرید.

اگر در این زمینه مشکلی دارید می توانید به صورت آنلاین با تعمیرکار تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید.

4_ خرابی سوئیچ جریان

فلوسوئیچ موجود در پکیج یک کلید الکتریکی است که به پنل اطلاع می دهد که مسیر آب گرم باز است. روشن کردن آب گرم باعث می شود کلید مخصوصی که در مسیر پکیج قرار دارد فعال شده و فلو سوئیچ را باز کند. پس از روشن شدن فلوسوئیچ، پنل فرمان می دهد که پکیج مشعل روشن شود و آب تا حد لازم گرم شود و آب گرم در کسری از ثانیه وارد لوله ساختمان می شود.

خرابی فلوسوئیچ به این معنی است که هیچ اطلاعاتی در مورد نیاز به آب گرم به پنل ارسال نمی شود و آب لوله کشی همیشه سرد است.

5_ خرابی شیر موتور سه مرحله ای

شیر سه طرفه موتوری بخش مهمی از پکیج دو مبدل است که وظیفه باز و بسته کردن مسیر آب گرم مصرفی و گرمایشی را بر عهده دارد. خرابی این شیر باعث می شود آب گرم وارد لوله ها نشود و کاربر فقط آب سرد در دسترس داشته باشد. توصیه می کنیم برای حل این مشکل به تنهایی اقدام نکنید و از طریق تماس با نمایندگی بسته خود از متخصص کمک بگیرید.

6_ فشار کم آب در لوله ها

یکی از دلایل رایج گرم نشدن آب پکیج فشار کم است. اگر شارژ بسته کمتر از 1 باشد، بسته به ناچار بسته می شود و آب سرد می سوزد. برای رفع این مشکل و تنظیم فشار آب باید شیر ورودی آب شهری پکیج را باز کرده و با رسیدن بار به زون 2 آن را ببندید.

7_ کمبود سوخت

کمبود سوخت یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند عملکرد پک را مختل کند و باعث گرم نشدن آب پک شود. از آنجایی که اکثر پکیج ها از گاز خانگی به عنوان سوخت اصلی استفاده می کنند، مشکل کمبود سوخت در فصل زمستان بیشتر به چشم می خورد.

نبود گاز شهری در پکیج مانع از تولید گرمای کافی می شود و فرآیند گرمایش آب را پیچیده می کند.

8_ طول خط لوله

اگر در قسمت‌هایی از ساختمان که از پاکت دور هستند آب گرم وجود نداشته باشد، دلیل گرم نشدن آب در آن قسمت به دلیل طولانی بودن لوله‌های ساختمان است. لوله کشی حرفه ای و چرخشی با رسیدن آب گرم به انتهای لوله باعث تاخیر و هدر رفتن انرژی می شود.

لازم به ذکر است که ظرفیت پک کم است و پایین نگه داشتن آب گرم نیز از دیگر عواملی است که باعث گرم نشدن آب پک می شود.

9_ قطع برق

از آنجایی که دستور pack start از روی برد به تمام قسمت های پک ارسال می شود، پک ها برای انجام وظایف خود علاوه بر گاز سوخت، به برق نیز نیاز دارند و نبود آن به معنای خاموش شدن کامل پک است. بنابراین، اگر آب آشامیدنی ناگهان شروع به خنک شدن کرد و بعد از چند ثانیه تغییری در دمای آن احساس نکردید، از وجود برق در ساختمان و یکپارچگی تمام اتصالات الکتریکی مجموعه اطمینان حاصل کنید.

10_ آب لوله کشی خیلی سرد

یکی دیگر از دلایل گرم نشدن آب بسته بندی، آب سرد لوله کشی است که در مناطق سردسیر و فصول سرد سال رایج است. از آنجایی که آب بسیار سرد نیاز به زمان بیشتری برای گرم شدن دارد، بسته نمی تواند بلافاصله آن را به دمای مورد نظر کاربر برساند و در نتیجه آب مصرفی نسبتاً گرم است تا کاملاً سرد. برای رفع این مشکل توصیه می شود در مناطق سردسیر به جای پکیج از آبگرمکن مخزنی استفاده شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۵
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی