خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

مرجع اصلی خرید و فروش پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام و اکانت را می توانید در این سایت به صورت کاملا امن و معتبر انجام دهید و در صورتی که پیجی برای فروش دارید جهت ارائه در سایت، با مدیر پشتیبانی تماس بگیرید تا فروش پیج اینستاگرام شما نیز انجام گردد.


شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به کفش علاقه دارند. افرادی که به راحتی از صفحه حراج کفش عبور نمی کنند. و چکمه های نظامی خود را نیز نگه داشت.

اما در مورد کفش مورد علاقه خود چه می دانید؟ آیا تاریخچه کفش های قرمز برند Louboutin را می دانید؟ آیا می دانید که کفش های شما بخشی از وضعیت شما هستند؟ به عبارت دیگر، اگر حقوق کمی دارید، احتمالا کفش های شما پاشنه بلندی ندارند.

در ادامه مقاله 11 حقیقت جالب در مورد کفش هایی که هر روز می پوشید را خواهید آموخت. این اطلاعات توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیازکو ارائه شده است.

11 حقیقت جالب در مورد کفش:

1. مردان اولین کسانی بودند که کفش پاشنه دار می پوشیدند.

به گفته اسلیت، مردان اسب سواری در قرن دهم به کفش های پاشنه بلند برای حفظ تعادل و ثبات در اسب نیاز داشتند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا چکمه های کابویی پاشنه دارند؟

از آنجایی که در آن روزگار داشتن اسب نشانه ی ثروت فرد بود، کفش های پاشنه بلند نیز نشان دهنده ی اشرافیت و موقعیت اجتماعی بالای فرد بود نه جنسیت او.

2. هنرمندان یونانی از کفش های ضخیم برای نشان دادن حرفه خود استفاده می کردند.

زمانی که بازیگران یونان باستان روی صحنه اجرا می کردند، لباس بازیگران برای همذات پنداری مخاطب با شخصیت ها بسیار مهم بود. یکی از مرکز کندی گفت که بازیگران فیلم‌های فاجعه‌بار، کفش‌های پاشنه بلند با لاستیک‌های ضخیم می‌پوشیدند. این کفش ها توسط بازیگران کمدی (که جوراب ساده می پوشیدند) برای به تصویر کشیدن یک صحنه تراژیک استفاده می کردند.

3. نام پوشنده کفش به خاطر رزینی است که روی پاهای آنها استفاده می شود این کفش ها هنگام راه رفتن صدا ایجاد نمی کنند.

در اواخر دهه 1800، مردم کفش های ورزشی را کفش ورزشی می نامیدند. زیرا این کفش ها فولادی از رزین داشتند و رزین از ایجاد صدا در هنگام راه رفتن جلوگیری می کرد. در زبان انگلیسی glimmer به معنای حرکت آهسته و یواشکی است.

4. کفش های Louboutin با کف قرمز از سبک نقاشی اندی وارهول الهام گرفته شده است.
 

به گفته وب سایت نیویورک، در سال 1993، لوبوتین قصد داشت کفشی با الهام از نقاشی گل وارهول بسازد، و زمانی که نمونه اولیه آن را ساخت، از دیدن کفش ها خوشحال شد، اما هنوز احساس می کرد که طرح به اندازه کافی خوب نیست. بنابراین او به اطراف نگاه کرد و دستیار نقاش را دید که ناخن ها را به رنگ قرمز روشن رنگ می کند. برس لاک دستیار را گرفت و تمام قسمت های مشکی کفش را قرمز کرد.

5. درآمد ماهانه شما می تواند تعیین کننده نوع کفشی باشد که سر کار می پوشید.

وب سایت Beso.com در سال 2013 نظرسنجی از 6750 زن انجام داد. بر اساس این نظرسنجی، 71 درصد از زنانی که کمتر از 40000 دلار در سال درآمد دارند، معتقد بودند که هرگز کفش پاشنه دار نپوشند. از سوی دیگر، 21 درصد از آنها حقوق سالانه 150000 دلار داشتند و گفتند که بیشتر روزهای کاری کفش پاشنه بلند می پوشند.

6. مردم بیشتر از اینکه بخواهند از روند مد روز پیروی کنند به خرید کفش تمایل دارند.

سوزان فریس، M.D.، Ph.D و سردبیر Footnote: On Shoes در سال 2010 با Cosmopolitan گفت که اعتیاد زنان به خرید کفش، مناطقی را در جلوی مغز ایجاد می کند که به آن نقاط جمع آوری می گویند و کفش ها این نقاط را در مغز ایجاد می کنند. برخی از زنان ممکن است از این موضوع آگاه نباشند. او گفت در این رابطه، بسیاری از زنان در سر خود چندین قفسه کفش را تصور می کنند.

7. آدری هپبورن برای آوردن کفش های راحت و مکمل به سبک های مختلف کفش به این سبک کفش ها اعتبار می دهد.

کفش‌های گاه به گاه که هپبورن آن‌ها را درست کرده است، به همان اندازه که برای مردان خوب است، برای زنان نیز خوب به نظر می‌رسد. وال استریت ژورنال بر این باور است که جوراب شلواری محبوبیت خود را افزایش داده است زیرا آدری هپبورن آنها را در فیلم "چهره بامزه" در سال 1957 پوشیده است. در این فیلم این بازیگر کفش مشکی فراگامو می پوشد و نقش یک کارمند کتابفروشی را بازی می کند که چندان اهل مد نیست.

8. دکتر مارتنز در ابتدا کفش هایی با بالشتک های بادی روی کفه آن به عنوان چکمه های کار برای کارگران طراحی کرد.

نمونه اصلی Dr.boots. مارتنز، مخترعان آلمانی دکتر. مارتنز و دوستش دکتر. توسعه یافته توسط Funk. کف این کفش ها دارای کیسه هوای کوچکی بود تا از پاها در برابر ضربه های خارجی محافظت کند. یک تولید کننده چکمه بریتانیایی این کفش را در سال 1960 عرضه کرد و آن را به عنوان یک کفش قابل اعتماد برای کارگران به بازار عرضه کرد. در نهایت، در دهه 1970 با جنبش ضد فرهنگ و موسیقی پانک بریتانیا محبوب شد.

9. سالواتوره فراگامو کفش گوه ای را زمانی اختراع کرد که ایتالیا تجارت با کشورهای دیگر را تحریم کرد.

کفش های گوه ای در دهه 1940 به دلیل نیاز به استفاده از مواد دیگر برای ساخت پاشنه اختراع شدند. به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایتالیا، فراگامو دیگر قادر به خرید فولاد برای پاشنه کفش های سنتی خود نبود. فراگامو در آن زمان گفت:

"من تکه های چوب پنبه ساردینیا را فشرده کردم، آنها را به هم چسباندم و آنها را کوتاه کردم و تمام فضای بین زیره بریده شده و پاشنه پا را بستم. ظاهراً چند هفته بعد، کفش گوه ای به یکی از محبوب ترین مدل های کفش آن زمان تبدیل شد."

10. Havaianas از کفش های ژاپنی الهام گرفته شده است.
 

به گزارش سایت برند Havianas، کفش های این برند کفی صاف ندارند زیرا آنها از اندوه الهام می گیرند; این برند سوری را اینگونه توصیف می کند: "کفش های معمولی ژاپنی که با توری های پارچه ای و زیره برنجی ساخته می شوند." به همین دلیل کفش هاویاناس دارای زیره برنزی شکل است

11. جفری کمبل یک شخص واقعی است. اگرچه به سختی می توان عکس های او را در فضای مجازی پیدا کرد.

از آنجایی که جفری کمبل یک چهره مرموز باقی می ماند، بسیاری معتقدند که او مردی خیالی است که برای نمایندگی برند شرکت خلق شده است. اما جفری کمبل یک شخص واقعی است که خط تولید کفش این برند را ایجاد کرده و هنوز هم یک خط موفق است.

در سال 2013، Buzzfeed می خواست با کمپبل صحبت کند. اما این درخواست برای ملاقات بارها توسط جفری کمبل رد شد. یکی از منابع داخلی شرکت گفت:

"شرکت ما ترجیح می دهد جزئیات محصولات خود را پنهان کند. ما می خواهیم کفش هایمان و دخترانی که آنها را می پوشند صدای ما باشند."

پس خود جفری و شرکتش صفحه ویکی پدیا ندارند!

 

مشاهده ادامه: https://www.alivitrine.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۳۱
ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی